Contract intre utilizator (Utilizator, dvs.) si FAREIA SRL (www.clubholiday.ro, noi). Va rugam cititi cu atentie acesti termeni si conditii contractuale (Termeni & Conditii) inainte de a utiliza pagina de internet www.clubholiday.ro (Site).
Site-ul va este oferit de FAREIA SRL, cu sediul social in Str. Saturn, 4, Galati, 800344, judetul Galați, tel +40.723226337 si punct de lucru in Str. Saturn, 4, 800344.
Va rugam sa notati ca toata corespondenta privind serviciile de pe site-ul www.clubholiday.ro va trebui trimisa la adresa de email: office@clubholiday.ro.
Utilizand acest Site sau comandand serviciile turistice prin intermediul e-mail, telefon, sunteti de acord in totalitate cu acesti Termeni & Conditii, fara nici o alta restrictie. Daca nu sunteti de acord cu unul din punctele descrise, va recomandam sa nu utilizati acest Site in niciun fel.
Club Holiday va pune la dispozitie un sistem automat care va ofera posibilitatea de a cauta si verifica disponibilitati pentru diferite servicii turistice si va permite sa efectuati rezervarea dorita. Rezervarile si vanzarile de bilete de avion se supun Conditiilor Generale de Rezervare si Vanzare a Biletelor de Avion (la care se adauga prevederile specifice serviciilor achizitionate, transmise in momentul rezervarii). Pentru pachetele turistice, tarifele de pe site sunt informative si se pot modifica oricand pana la momentul rezervarii ferme, prin achitarea avansului. Cererile de rezervare efectuate pe site nu va garanteaza blocarea locurilor si a tarifelor, ci doar achitarea acestora. Dupa efectuarea cererii pe site, un agent Club Holiday va confirma tariful pe email sau telefonic.
Club Holiday actioneaza ca si agent pentru terti furnizori cum sunt: companiile aeriene acreditate IATA, hoteluri, altii (Furnizori de Servicii Turistice), dar si ca agentie intermediara pentru touroperatori pentru serviciile de pachete de vacanta (conform OG2/2018). Club Holiday nu-si asuma nici o responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice si nu garanteaza in nici un fel (fie explicit sau implicit) acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site.
Club Holiday ofera prin intermediul Site-ului informatii cu titlu general, cu scop consultativ. Va rugam notati ca informatiile publicate pe Site pot fi modificate oricand.
Club Holiday nu garanteaza ca informatia de pe Site (incluzand, dar fara limitare, tarifele, descrierile sau datele) nu poate avea erori sau lipsuri, dar vom depune tot efortul sa corectam erorile (corectabile) de indata ce ne sunt aduse la cunostinta.
Club Holiday depune toate eforturile ca pe varianta in limba romana a Site-ului, informatiile relevante privind serviciile oferite si termenii aplicabili unui anumit serviciu sa fie publicate in limba romana, insa datorita faptului ca o mare parte a informatiilor respective sunt preluate dintr-un sistem de rezervari international, anumite informatii, conditii aplicabile anumitor servicii precum si alte detalii ce pot influenta utilizarea in bune conditii a serviciilor oferite sa fie in limba engleza. Cu scopul clarificarii celor mai frecvente denumire ce tin de denumirile tipurilor de masa sau tipurilor de camera, va aducem la cunostinta urmatoarele:
Tipuri de camera: Double Room: Camera Dubla; Single Room: Camera single; Triple Room: Camera tripla; Quad: Camera Cvadrupla; Villa; Water Villa: Vila pe apa; Beach Villa: Vila pe plaja; Family room: Camera de familie; Suite: Suita; Junior Suite: Suita junior; Apartament; Family Apartment: Apartament de familie; Bungalow; Beach Bungalow: Bungalow pe plaja; Water Bungalow: Bungalow pe apa; 1 bedroom: camera cu un dormitor; 2 bedrooms: camera cu 2 dormitoare; Pool View: Vedere la piscina; Park View: Vedere la parc; Garden View: Vedere la parc; Land View: Vedere la uscat; Sea View: Vedere la mare; Ocean View: Vedere la ocean; Beach View: Vedere la plaja; Beach Front: In fata plajei; Palm View: Vedere la palmieri; City View: Vedere la oras; Mountain View: Vedere la munte; Lake View: Vedere la lac; Annex: Anexa; Main Building: Cladire principala; Jacuzzi; Swim up pool: Piscina comuna; Private Pool: Piscina privata; Beach Pool: Piscina pe plaja; Loft; Pool & Slide: Piscina si tobogan; Standalone: de sine statatoare, independenta, distincta; Adoining: alaturata; Lagoon: Laguna
Tipuri de mese: BB: Breakfast/Mic Dejun; LU: Lunch/Pranz; DN: Dinner/Cina; HB: Half Board/Demipensiune; HD: Half Board Deluxe: HI: Half Board Dine Around; HL: Half Board (Lunch or Dinner); HR: Half Board Premium; HP: Half Board Plus; FB: Full Board/Pensiune completa; FD: Full Board Dine Around; FP: Full Board Plus; FR: Full Board Premium; AI: All Inclusive; AB: All Inclusive & UP; AD: All Inclusive Dine Around; AE: All Inclusive Extra; AG: All Inclusive Gold; AH: All Inclusive Hard; AL: All Inclusive Light; AM: All Inclusive Premium; AO: All Inclusive Ultra Soft; AP: All Inclusive Plus; AQ: All Inclusive Premium Ultra; AR: All Inclusive Super; AS: All Inclusive Soft; AT: All Inclusive Limited; AU: All Inclusive Ultra; AY: All Inclusive Silver; UL: Unlimited Luxury: All inclusive special; SP: Serenity Plus: All inclusive special; EP: Escape Package: All inclusive special; SC: Self Catering: Fara servicii de masa; IT: As Itinerary: Conform itinerariu; B1/B2/B3: Regim de masa specific
Descrierea detaliata a fiecarui concept se va comunica la cererea clientului.
De regula: - Demipensiune inseamna ca veti beneficia de mic dejun si cina (bauturile si cina nu sunt incluse in pret); - Pensiune completa inseamna ca veti beneficia de mic dejun, pranz, cina (bauturile la pranz si cina nu sunt incluse in pret); - All Inclusive (AI) inseamna ca veti beneficia de toate mesele principale (mic dejun, pranz, cina), bauturi racoritoare, dar si alcoolice locale, snacks-uri, si bauturi si gustari in zonele de piscina ori alt bar amenajat pe plaja, in functie de infrastructura de servire a mesei si a bauturilor pusa la dispozitie de hotel; - Ultra All Inclusive (UAI) inseamna ca veti beneficia de toate facilitatile standard de mai sus, din pachetul all inclusive, plus bauturi alcoolice si non alcoolice de import, dar și cocktail-uri speciale locale, gustari intre mese.
Indiferent de conceptul de masa achizitionat, o parte din serviciile sau mesele/bauturile oferite de hotel pot fi contra cost. Aceste informatii va pot fi puse la dispozitie de catre reprezentantii unitatii de cazare sau de catre agentie, la solicitarea dumneavoastra expresa.
Unitatea de cazare isi rezerva dreptul de a modifica produsele incluse in fiecare concept (ex: sa excluda un anumit preparate sau o anumita bautura din meniu) fara o informare in prealabil. Aceasta modificare nu atrage dupa sine dreptul de renuntare la servicii.
Agentia nu este raspunzatoare pentru situatia in care autoritatile limiteaza consumul de alcool in destinatie (ex: perioada Ramadanului).
In cazul in care exista orice neclaritati, va rugam sa ne contactati prin e-mail, la adresa [office@clubholiday.ro], pentru a primi asistenta de la unul din consultantii nostri.
Orice rezervare sau cerere de rezervare efectuata pe Site sau prin telefon, e-mail va fi considerata drept intentia dvs. de a achizitiona un anumit produs sau serviciu turistic de la Club Holiday, fapt ce atrage dupa sine si obligatiile specifice serviciului selectat. Daca cererea dvs. va fi acceptata, veti primi un e-mail de confirmare de la Club Holiday si va intra in vigoare acest contract. Emiterea efectiva a biletelor de avion, efectuarea de schimbari de data a biletelor de avion, anulari de bilete de avion sau vouchere, eliberarea voucher-elor pentru hoteluri, a asigurarilor de calatorie si orice alte actiuni ce necesita interventie umana se va face in timpul programului de lucru Club Holiday
Toate serviciile turistice publicate pe Site sunt in functie de disponibilitatea Furnizorilor de Servicii Turistice. Termenii si conditiile Furnizorului de Servicii Turistice (incluzand regulile de transport al pasagerilor impus de liniile aeriene, orele de intrare/iesire din hotel, conditiile de anulare/modificare a serviciilor turistice) se vor aplica aditional Termenilor si Conditiilor acestui Site.
La momentul navigarii dvs. in Site, veti putea observa referiri catre diferite conditii aplicabile ofertelor speciale. Va rugam sa cititi cu atentie acesti termeni, dar va rugam sa luati legatura cu Club Holiday pentru detalii complete.
Sunteti direct responsabil pentru respectarea conditiilor impuse de Furnizorul Serviciilor Turistice sau de catre autoritatile vamale si cele din tara de destinatie, privind timpii de imbarcare, reconfirmarea zborurilor sau a oricaror alte reguli. Va rugam sa notati ca timpul minim de imbarcare (inaintea plecarii) recomandat de companiile aeriene, este de 120 min. pentru zborurile in Europa, 180 min. pentru zborurile in afara Europei, respectiv 90 min. pentru zborurile pe teritoriul Romaniei. Unele companii aeriene doresc sa reconfirmati zborul cu cel putin 72 h inainte de plecare. Nerespectarea acestei reguli poate duce la anularea rezervarii dvs. de zbor.
Rezervarea biletelor de avion se poate face online, direct pe Site-ul www.clubholiday.ro, prin intermediul e-mail-ului sau telefonic. Orice rezervare efectuata pe site, email sau telefonic, se supune acceptarii prezentelor termeni si conditii si conditiilor speciale impuse de companiile aeriene si care va sunt prezentate in email-ul de confirmare a rezervarii sau telefonic, de catre consultantii Club Holiday.
Pentru anumite zboruri (low cost, combinatii de companii aeriene de linie si low cost, alte combinatii de zboruri), rezervarile nu se pot confirma pe site, de aceea solicitarea Dvs. va consta intr-o cerere de rezervare care va fi procesata ulterior de catre consultantii Club Holiday. Acestia va vor comunica disponibilitatea locurilor si tariful biletelor care se pot confirma.
Pentru emiterea biletelor de avion, este necesara plata efectuarii acestora. Club Holiday va pune la dispozitie o multitudine de modalitati de plata, in functie de conditiile impuse de fiecare companie in parte.
In momentul efectuarii rezervarii, vi se vor comunica termenele de plata puse la dispozitie de companiile aeriene. Pentru rezervarile de linie, cele mai multe companii de linie solicita ca plata biletelor sa fie facuta in maxim 24 pana la 48 ore, timp in care Club Holiday va garanteaza disponibilitatea locurilor si a tarifelor. Aceste informatii le veti gasi disponibile pe pagina si in email-ul de confirmare a rezervarii. Daca plata nu este efectuata in intervalul comunicat, compania aeriana isi rezerva dreptul de a anula biletele automat.
Pentru biletele low cost, nu se pot efectua rezervari fara ca plata sa fie inregistrata in conturile Club Holiday, prin urmare Club Holiday nu va garanteaza rezervarea locurilor si a tarifelor comunicate in momentul cererii de rezervare. Acestea vor fi garantate doar dupa ce plata este efectuata si biletele sunt emise.
Atentie: intre momentul efectuarii cererilor de rezervare pe site, e-mail sau telefonic si momentul achitarii biletelor de avion si vizualizarii platii in contul Club Holiday de catre angajatii sai, pot aparea modificari de tarife sau locurile pot sa nu mai fie disponibile. In aceste situatii, Club Holiday va anunta pasagerii si vor comunica urmatorul tarif sau vor propune variante noi de zbor care sa satisfaca nevoile acestora.
In cazul in care doriti anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achizitionat (si Furnizorul de Servicii Turistice permite acest lucru), este responsabilitatea dvs. de a informa in scris sau telefonic Club Holiday despre intentiile dvs. In anumite cazuri, este posibil sa nu puteti anula / modifica anumite servicii turistice sau va trebui sa respectati anumite cerinte pentru aceste actiuni. Club Holiday sau Furnizorul de Servicii Turistice accepta toate formele de cereri scrise. Club Holiday sau Furnizorul de Servicii Turistice nu pot anula / modifica serviciul turistic inainte de a primi cererea dvs. ferma. Puteti anula rezervarea dvs. prin intermediul Site-ului in concordanta cu termenii si conditiile Furnizorului de Servicii Turistice.
In eventualitatea modificarii unei rezervari (incluzand, dar fara a se limita, anulari, restituiri de sume, schimbari de nume), Club Holiday isi rezerva dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta actiune. Aceste taxe difera fata de taxele impuse direct de catre Furnizorul de Servicii Turistice.
In cazul anularii biletelor de avion/a serviciilor turistice din motive voluntare, taxa de serviciu perceputa de Club Holiday in momentul emiterii biletului/serviciilor turistice, nu se ramburseaza.
In caz de forta majora si nu numai, compania aeriana poate anula sau intarzia zborul, precum si sa anuleze rezervarea fara a notifica in prealabil Pasagerul, urmand ca banii sa ii fie restituiti pasagerului sau sa i se propuna noi variante de zbor. In toate aceste cazuri, pasagerul fie va fi informat direct de compania aeriana, fie de catre reprezentatii Club Holiday.
Fiecare companie aeriana are propriile reguli de transport a bagajelor. Aceste informatii va sunt prezentate pe site, in timpul procesului de rezervare sau de catre consultantii Club Holiday, prin e-mil sau telefonic.
Pentru unele companii aeriene, bagajul de mana si/sau cala este inclus in tariful comunicat pe site. Pentru companiile low cost si pentru unele companii de linie, bagajele sunt taxate separat fata de pretul biletelor si aceste informatii va vor fi furnizate in timpul procesului de rezervare. Bagajele pot fi achizitionate in momentul efectuarii rezervarii sau ulterior emiterii biletelor de avion, dar nu mai tarziu de efectuarea check-in-ului.
Fiecare companie aeriana are dimensiuni diferite (nr. de kilograme sau lungime/latime/inaltime) pentru bagajele de mana sau de cala. In cazul in care nu va incadrati in aceste dimensiuni, compania aeriana are dreptul de a va taxa suplimentar.
Check-in-ul la aeroport poate fi efectuat atat pentru companiile de linie cat si pentru cele low cost, insa pentru cele low cost se plateste o taxa suplimentara. Pentru a evita achitarea unei taxe suplimentare, Club Holiday va recomanda sa efectuati check-in-ul online. Informatiile despre efectuarea check-in-ului online va vor fi comunicate de agentii Club Holiday in momentul efectuarii rezervarii.
Club Holiday isi rezerva dreptul de a derula, in paralel, mai multe campanii de discounturi la ofertele de bilete de avion, discounturile nefiind obligatoriu a fi aplicate la toate rezervarile de bilete de avion. Discounturile sunt stabilite in functie de campaniile de marketing derulate de Club Holiday.
Discounturile sau cupoanele de reduceri se pot cumula cu alte campanii de discount sau cupoane de reduceri si se aplica doar conform regulilor fiecarei campanii de discount in parte.
Discounturile sau cupoanele de reduceri nu se aplica si clientilor care fac rezervari in urma cautarilor de bilete de avion efectuate pe site-uri de comparatii (Ex: Momondo, Skyscanner etc).
Societatea Comerciala FAREIA SRL este o AGENTIE DE TURISM care are in obiectul de activitate rezervari - vanzari de bilete de avion pentru zboruri interne si internationale, pachete turistice, cazari interne si internationale, direct sau prin intermediari.
In vederea indeplinirii acestui capitol de servicii din obiectul sau de activitate, societatea este autorizata de catre companiile aeriene care efectueaza zborurile; ea actioneaza numai ca intermediar al acestor companii si se supune regulilor si restrictiilor comerciale impuse de catre companiile aeriene, in calitate de prestatori directi.
In continuare, vom denumi pe scurt:
Fiind vorba despre o vacanta de weekend sau pentru un weekend prelungit, Club Holiday pune la dispozitia clientilor sai o modalitate foarte comoda de a-si personaliza vacanta. De regula, o oferta de tip city break oferita de Club Holiday este formata din urmatoarele servicii turistice: transport (se prefera avionul), cazare si optional masa, in functie de hotelul ales. Oferta este variata, pentru orice destinatie solicitata de client.
In scop de marketing si pentru a reduce din timpul de cautare separat al serviciilor turistice incluse intr-un city break, Club Holiday ofera clientilor sai posibilitatea de a vizualiza aceste servicii prezentate intr-un singur pachet oferta. Serviciile incluse intr-un city break pot fi achizitionate separat, fiind vorba de aceleasi servicii prezentate in oferta de pe site sau clientii pot solicita o oferta personalizata si in acest caz, serviciile turistice pot fi diferite de cele promovate pe site.
Club Holiday ofera clientilor sai spre revanzare servicii turistice de tip tour operator (chartere, circuite, croaziere sau orice alt serviciu promovat de agentiile de turism tour operatoare partenere).
Termenii si conditiile rezervarii difera in functie de fiecare produs turistic inclus in oferta de tip city break si acestea depind de regulile impuse de partenerii furnizori de servicii turistice cu care colaboreaza Club Holiday. Mentionam ca rezervarile se vor face in functie de disponibilitatea acestora la partenerii Club Holiday si in functie de termenii si conditiile companiei, mentionate pe site-ul www.clubholiday.ro sau de catre operatorii Club Holiday pentru fiecare serviciu ales in parte.
Club Holiday nu-si asuma nici o responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice (cum sunt: liniile aeriene, hoteluri, companii de inchiriat masini, altii ) si nu garanteaza in nici un fel (fie explicit sau implicit) acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site.
Orice rezervare efectuata online sau offline (telefonic, email sau direct in agentia Club Holiday) presupune acceptarea termenilor si conditiilor Club Holiday si a regulilor prevazute in contractul cu turistul (pentru ofertele de tip tour-operator).
In cazul majoritatii hotelurilor, ora normala de check-in este 14:00, iar check-out-ul se face pana la ora 11:00. Atentie! Aceste ore pot diferi de la un hotel la altul. Va rugam sa verificati aceste informatii pe site-ul www.clubholiday.ro sau sa consultati agentii Club Holiday.
In cazul in care sositi la hotel dupa ora de check-in indicata mai sus, camerele Dvs sunt retinute pana la ora 18:00 (ora locala) din data sosirii. Daca sositi la hotel dupa aceasta ora, va rugam sa specificati in rezervare (daca exista camp de observatii) sau sa ne aduceti la cunostinta de aceasta posibilitate, precizand si ora de sosire estimata. In cazul in care hotelul nu este instiintat de acest lucru, are dreptul de a revinde camerele.
Legenda camera:
Copiii pana in 2 ani sunt considerati infanti si pentru a obtine un baby-cot pentru acestia, este necesara o confirmare din partea hotelului. Va rugam sa specificati daca doriti baby-cot in campul de observatii din rezervare (in cazul in care acesta exista) sau sa ne comunicati pe email, imediat dupa finalizarea rezervarii.
Alocarea camerelor catre turisti este facuta de catre unitatea de cazare (cu exceptia cazurilor in care este rezervata si achitata dinainte o anumita camera).
In cazul in care onorarea rezervarii nu este posibila (din motive bine intemeiate), unitatea de cazare (pentru rezervarile efectuate prin Furnizorii de Cazari sau Club Holiday - pentru alte rezervari) este obligata sa va ofere cazare intr-o alta unitate hoteliera, de aceeasi categorie sau superioara. In acest caz, turistul este obligat sa accepte una dintre alternative. In cazul evenimentelor speciale (targuri, expozitii, congrese, evenimente sportive, religioase sau politice, Sarbatori legale etc) rezervarile pot avea termeni si conditii speciale (numar minim de nopti, tarife mai mari, politica de anulare sau modificare a rezervarii speciala, termeni de plata etc).
Plata rezervarilor trebuie facuta in conformitate cu termenii si conditiile precizate in momentul efectuarii rezervarii. Nerespectarea acestora atrage dupa sine anularea rezervarii.
Club Holiday isi rezerva dreptul de a derula, in paralel, mai multe campanii de discounturi la ofertele de hotel, discounturile nefiind obligatoriu a fi aplicate la toate hotelurile. Discounturile sunt stabilite in functie de furnizorul de hoteluri si de politica de reduceri a Club Holiday.
Modul de calcul al ofertelor este urmatorul: tariful primit de la provider (pretul taiat) poate fi discountat cu mai multe procente. Astfel, clientii care rezerva de la Club Holiday doar cazarea pot beneficia de reduceri la o serie de hoteluri din baza noastra de date (procentul reducerii poate fi diferit pentru fiecare hotel in parte, in functie de locatie, categorie, provider etc).
Conditii de anulare si modificare a rezervarii:
In functie de politica de anulare a rezervarii, anularea poate fi facuta in scris, catre Club Holiday. Cererea scrisa trebuie facuta de catre titularul rezervarii, de Luni pana Vineri intre orele 9-18, prin email, fax sau posta.
Politica de anulare aplicata fiecarei rezervari depinde de tipul de serviciu, de furnizorul de servicii turistice, de data de calatorie sau de alti factori indicati de Furnizorul de Servicii
Turistice. Politica de anulare va fi precizata in momentul efectuarii rezervarii, pe pagina cu detaliile rezervarii, in pagina de confirmare si in email-ul de confirmare a rezervarii. Atentie: va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile anularii inainte de confirmarea rezervarii. Daca nu sunteti de acord cu politica de anulare impusa, rezervarea nu poate fi confirmata.
Club Holiday poate colecta review-uri (pareri despre hoteluri, destinatii, serviciile oferite de Club Holiday si partenerii sai) de la clientii sai, dupa ce acestia s-au intors din vacanta.
Clientii isi dau acordul asupra publicarii review-urilor pe site sau sa fie folosite offline de catre consultantii Club Holiday in vederea recomandarii de hoteluri/destinatii, asupra publicarii numelor persoanelor care au oferit review-ul si a datii acestora.
Review-urile pot fi colectate online, in sistemul de colectari review-uri disponibil pe site-ul www.clubholiday.ro sau offline (prin email sau telefon) de catre consultantii Club Holiday.
Club Holiday isi rezerva dreptul de a refuza anumite review-uri, in special cele cu limbaj vulgar. Inainte de publicarea review-urilor pe site, Club Holiday isi rezerva dreptul de a edita erorile gramaticale si de exprimare, fara a schimba sensul cuvintelor. Review-urile oferite de clienti devin proprietatea Club Holiday si nu pot fi publicate pe alte site-uri.
Conform OG 34/2014 , Club Holiday nu are o politica de returnare a produselor.
Inainte de a lansa comanda, clientul trebuie sa fie de acord cu "Termenii si conditiile" Club Holiday. Existand diferente intre tipurile de servicii oferite, anume bilete de avion, hoteluri, city-break-uri, asigurari medicale de calatorie, rezervarea nu se poate efectua pana la capat daca clientul nu bifeaza casuta aferenta acceptarii "Termenilor si conditiilor". Conform OG 34/2014, conditiile de garantie/service nu se aplica serviciilor rezervate pe site-ul www.clubholiday.ro.
Problema survenita in timpul sederii turistului, trebuie comunicata de urgenta catre Club Holiday pentru a o putea rezolva in timp util. De asemenea, orice reclamatie trebuie facuta in scris catre unitatea de cazare, iar o copie trebuie sa ajunga la Club Holiday in maxim 2 zile de la incheierea sejurului. Toate plangerile/reclamatiile vor fi cercetate si se va oferi un raspuns imediat dupa analizarea completa a situatiei prezentate.
Pentru rezolvarea cat mai rapida, eficienta si pe cale amiabila a eventualelor probleme aparute, va rugam sa trimiteti mesajele dumneavoastra la adresa office@clubholiday.ro
Vizele nu sunt incluse in tarifele afisate. Turistii sunt responsabili de obtinerea acestora in timp util. De asemenea, turistii trebuie sa se asigure ca documentele de calatorie (pasaport sau carte de identitate) sunt valabile minim 6 luni de la data parasirii Romaniei.
Vaccinurile obligatorii pentru anumite destinatii intra, de asemenea, in responsabilitatea turistului.
Nu se accepta alte modalitati de plata in afara celor prezentate pe Site si nu ne asumam nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin curierat.
In functie de termenii si conditiile impuse de hoteluri, la momentul rezervarii vi se poate cere plata integrala sau partiala a serviciului rezervat, iar plata va fi efectuata in contul Club Holiday, hotelului sau a reprezentantului acestuia.
In anumite cazuri, detaliile cartii dvs. de credit pot fi transferate catre Furnizorul de Servicii Turistice. Furnizorul, in cauza, va prelua platile pentru rezervarile dvs.
Platile pentru hoteluri sunt efectuate in concordanta cu paragraful de mai sus.
Club Holiday sau Furnizorul de Servicii Turistice nu-si asuma nicio obligatie de a emite biletele, voucher-ul sau alte documente de calatorie in cazul neplatii integrale a serviciilor comandate. In orice situatie, sunteti responsabil pentru plata sumelor aferente serviciilor turistice comandate.
Plata se poate efectua cu principalele carti de credit recunoscute si prezentate detaliat pe Site (in subsolul acestuia).
Club Holiday sau Furnizorul de Servicii Turistice isi rezerva dreptul de a incasa suplimentar orice taxe (sau comisioane) care pot sa apara la momentul rezervarilor prin cartile de credit. In acest caz veti fi informat despre comisioanele aplicabile. Club Holiday isi rezerva dreptul de a transfera costurile generate de penalizarile de charge back. Daca rezervarea dvs. este platita cu cartea de credit a unei alte persoane, ne rezervam dreptul de a cere o autorizatie scrisa din partea acelei persoane.
In cazul in care emitentul cartii dvs. de credit o cere, Club Holiday sau Furnizorul de Servicii Turistice isi rezerva dreptul de a trimite biletele, voucher-ele sau alte documente de calatorie la adresa dvs. declarata la momentul emiterii cartii de credit. Informatia eronata despre aceasta adresa se poate reflecta in anularea rezervarii, intarzierea livrarii documenteleor de calatorie si poate determina cresterea tarifului confirmat. Va rugam sa va asigurati ca detaliile adresei dvs. de facturare se potrivesc cu cele de pe extrasul dvs. de cont.
In plus, pentru a minimiza efectele incercarii de fraudare a cartii dvs. de credit, inainte de a emite documentele de calatorie, ne rezervam dreptul de a efectua verificari aleatorii, de a cere dovada adresei dvs. si o copie a cartii de credit, precum si un extras de cont recent.
Toate tarifele si taxele pot fluctua datorita modificarii cursului de schimb.
Pentru mai multe detalii legate de plati va rugam sa accesati zona de Intrebari frecvente.
Serviciile sunt considerate a fi achitate la momentul la care suma de bani aferenta a intrat in contul FAREIA SRL si NU la momentul viramentului din partea dvs.
Documentele de calatorie aferente rezervarii (bilet de avion, voucher de calatorie sau factura) pot fi trimise prin posta electronica, la adresa introdusa in momentul initierii rezervarii, prin posta (la adresa specificata in momentul efectuarii rezervarii) sau pot fi ridicate direct de la sediul nostru. Consultantii nostri va pot da oricand informatii detaliate, daca este necesar.
FAREIA SRL nu este responsabila pentru aptitudinile Utilizatorului de a accesa ori utiliza Site-ul si nici pentru esecurile generate de carenta acestor aptitudini. Club Holiday nu garanteaza ca Site-ul nu poate fi afectat de virusi sau alte actiuni care pot genera defectiuni sau alte pierderi.
Sunteti de acord sa respectati urmatoarele obligatii incluzand (fara a se limita):
Puteti subscrie la newsletter-ul Club Holiday, care va va fi trimis catre adresa dvs. de e-mail si va include noutati si oferte speciale precum si alte informatii.
Club Holiday isi rezerva dreptul de a va interzice oricand accesul pe Site fara o notificare prealabila.
Club Holiday nu este responsabila pentru pierderile indirecte rezultate din prevederile acestui contract, din utilizarea defectuoasa a Site-ului sau a serviciilor turistice rezervate si achizitionate de pe Site.
Club Holiday nu este responsabila pentru pierderile directe si/sau indirecte suferite de utilizator cauzate de, dar fara a se limita la: posibile diferente de tarif, lipsa de disponibilitate, precum si orice alte informatii incorecte comunicate si/sau preluate de la companiile aeriene si/sau hoteliere sau de catre toti si/sau oricare dintre societatile partenere care furnizeaza servicii turistice prin intermediul www.clubholiday.ro).
Club Holiday isi rezerva dreptul sa nu furnizeze serviciile turistice a caror tarife au fost afisate in mod eronat. In cazul aparitiei, respectiv afisarii unor posibile erori de tarifare, utilizatorul este de acord sa renunte la toate si orice pretentii impotriva Club Holiday, urmand ca in cel mai scurt timp posibil Club Holiday sa returneze sumele achitate de utilizator.
Club Holiday este responsabila doar pentru pierderile directe a caror valoare nu va depasi tariful total al serviciilor turistice achizitionate (exceptand cazurile de deces sau accidentele personale a caror valoare nu are limita).
Club Holiday nu poate garanta furnizarea neintrerupta a Site-ului si nu poate fi facuta raspunzatoare de pierderile de orice natura suferite ca urmare a acestui fapt, inclusiv a unor profituri nerealizate.
Acest Site poate contine legaturi catre alte pagini web externe si operate de alte parti implicate. Club Holiday nu are nici un control sau asociere cu aceste pagini web si nu isi asuma nicio responsabilitate in legatura ca acuratetea, integritatea sau calitatea acestor pagini web ale partilor implicate.
Continutul acestor pagini web externe nu reflecta produsele, serviciile sau informatiile furnizate de Club Holiday. Orice opinii referitoare la continutul acestor pagini web externe vor trebui redirectionate catre administratorii paginilor in cauza.
Club Holiday nu este responsabila in cazul petrecerii unor evenimente cauzate de forta majora sau in cazul in care furnizorul de servicii turistice intra in insolventa. Evenimentele majore includ, dar fara a se limita, interventii guvernamentale, razboaie, rapiri, incendii, inundatii, accidente, furtuni, greve, atacuri teroriste etc. care pot afecta Club Holiday sau furnizorii sai.
Ratele de schimb cotate pe Site sunt provenite din mai multe surse si pot sa nu fie intotdeauna actualizate zilnic. Este obligatoriu sa verificati ratele de schimb din ziua in care efectuati rezervarea.
Club Holiday poate modifica design-ul sau continutul Site-ului, inclusiv disponibilitatea furnizorilor serviciilor turistice, baza de date, precum si alte caracteristici ale Site-ului.
Copyright-ul, drepturile de proprietate si continutul Site-ului sunt rezervate de catre FAREIA SRL. Materialul continut pe Site este proprietatea FAREIA SRL sau a afiliatilor sai, exceptand cazul in care sunt recunoscute ca apartinand altor parti implicate.
Numele Club Holiday, precum si celelalte marci, logo-uri sau elemente grafice continute in Site sunt marci inregistrate ale Club Holiday sau ale afiliatilor sai. Alte nume de companii, produse sau servicii care apar pe Site pot fi marci inregistrate ale respectivilor proprietari.
Termenii politicii de confidentialitate a Club Holiday sunt prevazuti in acesti Termeni si Conditii. Sunteti de acord cu utilizarea informatiilor dvs. personale de catre Club Holiday sau a afiliatilor si a altor parti implicate, in concordanta cu termenii si in scopul declarat stipulat in Politica de confidentialitate a Club Holiday.
Club Holiday utilizeaza tehnologie securizata pentru a proteja informatiile dvs. personale si tranzactiile financiare. Club Holiday se conformeaza procedurilor si standardelor de securitate stipulate in Politica de Securitate a Club Holiday. Achizitiile online nu mai sunt de mult o noutate. Daca veti alege sa platiti cu cartea de credit, detaliile cartii dvs. de credit sunt criptate in timpul tranzactiei, determinand o securitate marita. Club Holiday utilizeaza tehnologia Secure Socket Layer (SSL) care asigura proceselor de achizitionare online prin intermediul cartii de credit, o securitate marita.
Club Holiday isi rezerva dreptul de a modifica sau actualiza oricand Termenii si Conditiile referitoare la utilizarea acestui Site, fara notificare prealabila catre Utilizatori. Versiunea actuala a Termenilor si Conditiilor va fi afisata pe Site din data in care modificarile intra in vigoare. Continuarea utilizarii acestui Site dupa publicarea acestor modificari va constitui acceptul dvs. cu privire la aceste modificari.
Legea guvernanta Acesti Termeni si Conditii reprezinta contractul intre Utilizator si Club Holiday si este guvernat de legile din Romania. In cazul existentei unor litigii, instanta judecatoreasca competenta este considerata instanta municipiului Bucuresti. In cazul existentei unor litigii, va fi luata in considerare varianta in limba romana a termenilor si conditiilor.